Eilen tuli otettua vähän liukua tuon skootterin kanssa, polvet verillä/turvonneina ja skootteri naarmuilla. Ihanaa. Ehkä hieman suuri tilannenopeus yhdistettynä kasaan ärsyttäviä murskekiviä.

Eilen sain myös soiton, että mansikkamaahommat ovat peruttu, jokin oli tappanut kaikki mansikat ennen aikojaan. Enpä voi sanoa, että se paljon surettaisi, polvien takia sinne en kuitenkaan olisi voinut mennä. Onpahan nyt ainakin vähän lomaa tänäkin kesänä.

On pitkä kuuma kesä
ja mä aion elää sen
Pitkä kuuma kesä,
sen sain, se mullisti mun maailmain

Huomenna olisi tarkoitus nähdä erästä ystävää, jonka seuraa olenkin kaivannut jo kovasti. Kyseinen ystävä on juuri ottanut Medusa-lävärin, innolla odotan sen näkemistä! Sitten voisimme tavata muitakin kivoja ihmisiä, kuten olemme jo facebookin välityksellä sopineet, hih!

Pojat rannalla kulkevat ylpeinä,
se naisia naurattaa
Aurinko selkää polttaa,
jään sisältä sulattaa

Olen huomannut, että joistain ihmisistä on tullut jo nyt tärkempiä, kuin he olivat koulujen loputtua. Toisiin ei ole pidetty miltei yhtään yhteyttä, vaikka koulussa vietimme jatkuvasti aikaa yhdessä. Tähänkö on tultu? Eilen näin nopeasti yhtä ystävääni, olisi ollut hauska vaihtaa kuulumisia, mutta kyseinen henkilö katosi paikalta melko nopeasti. Tuli vähän hassu olo siitä. Toisten kanssa taas olen jo nyt viettänyt enemmän aikaa, kuin koko viime kesänä. Se on hieno juttu.

Aamuyön raikas tuuli,
merenrantaan käveltiin
Purista mua lujaa beibe.
pistä silmäs kii
Huuda tyttö tää maa sun on
se päästä päähän ajetaan.
Mä tahdon nähdän kaiken
ja jokaista rakastaa

Kesästä puuttuisi vielä pieni summer fling. Sitten olisi purrr-fect.